Рефундации
Рефундации
Вовед
Во Zako Software & Co.Work, се стремиме да обезбедиме нашите корисници позитивно искуство со нашата платформа. Оваа политика за враќање ги опишува условите под кои ќе се обезбедат повратни средства за услуги купени преку нашата платформа.
Општи услови за враќање на средства
Право за враќање на пари:
Повратните средства се достапни за реззервации што ги исполнуваат критериумите наведени во оваа политика.
Барањата за враќање на средства мора да се поднесат во одреден период од датумот на купување (на пр., 14 дена) во зависност од природата на производот или услугата.
Услови за враќање на средства:
Поврат на средства за резервации на маси и нарачки преку дигиталното мени ќе се изврши под следниве услови:
-Резервираното биро/сала не беше достапна во наведеното време.
-Квалитетот на услугата беше неприфатлив.
Процес на враќање на средства
-Барање за враќање на средства:
Корисниците мора да поднесат барање за враќање на средства преку или преку контактирање на нашата служба за корисници преку е-пошта [email protected] или телефон на +389 70 42 99 99
Барањето за враќање на средства треба да го содржи бројот на резервација, опис на проблемот и сите дополнителни докази (на пр., фотографии)
-Преглед и одобрување:
Барањата за враќање на средства ќе бидат разгледани од нашиот тим за служба за корисници во рок од [внесете временска рамка, на пр., 3-5 работни дена].
Корисниците ќе бидат известени за одобрувањето или одбивањето на нивното барање за враќање на средства преку е-пошта.
-Издавање на враќање на средства:
Одобрените повратни средства ќе бидат обработени и кредитирани на оригиналниот метод на плаќање во рок од [внесете временска рамка, на пр., 7-10 работни дена].
Корисниците исто така може да имаат можност да добијат враќање на средства во форма на кредит во продавницата или ваучер за идна употреба на платформата Zako Software & Co.Work.
Решавање на спорови
Нерешени проблеми:
Доколку корисникот не е задоволен од исходот на барањето за враќање на средства, може да го ескалира проблемот до нашиот тим за управување со кориснички услуги.
Понатамошните спорови ќе се решаваат во согласност со нашата политика за решавање на спорови, што може да вклучува медијација или арбитража.
Промени во Политиката за враќање на средства
Ажурирања на политиката:
Zako Software & Co.Work. го задржува правото да ја ажурира оваа политика за враќање на средства во секое време. Корисниците ќе бидат известени за значајни промени преку е-пошта или преку известувања на платформата.
Продолженото користење на платформата по промените претставува прифаќање на новата политика за враќање на средства.
Контакт информации
Кориснички услуги:
За прашања или загрижености во врска со оваа политика за враќање на средства, корисниците можат да контактираат со нашата служба за корисници преку е-пошта на [email protected] или телефон на +389 70 42 99 99.